MENU
medyczne call center
  • Polityka Jakości
EN DE

aldemed zielona góraPolityka Jakości

aldemed zielona góra aldemed zielona góra

 

POLITYKA JAKOŚCI ALDEMED CENTRUM MEDYCZNE Sp. z o.o.

 

Podstawą funkcjonowania ALDEMED Centrum Medyczne Sp. z o.o. jest świadczenie na rzecz pacjentów indywidualnych i instytucjonalnych usług medycznych na poziomie akceptowalnym przez klienta.

Zaspokojenie potrzeb i oczekiwań pacjentów wyznacza naszą filozofię działania, którą realizujemy poprzez rzetelne wykonanie świadczeń medycznych o wymaganej jakości, w sposób sprawny, kompleksowy, odpowiedni i przy spełnianiu wszelkich wymagań prawnych.

Dążymy, by znak firmowy ALDEMED Centrum Medyczne Sp. z o.o. kojarzony był ze świadczeniem usług medycznych wspartych i zgodnych z panującymi w przychodni i powszechnie uznanymi standardami oraz świadczył o naszej nienagannej opinii. Nasze wysiłki ukierunkowujemy, by być placówką nowoczesną, pracującą w oparciu o najnowsze osiągnięcia wiedzy medycznej, z zastosowaniem nowoczesnego sprzętu medycznego, gwarantując pacjentom bezpieczeństwo i komfort.

Szczególym obszqarem działalności ALDEMED jest wykonywanie zabiegów operacyjnych połączonych z pobytem pacjenta na oddziale szpitalnym. Zależy nam, aby pacjentom korzystającym z usług Szpitala ALDEMED zapewnić fachową opiekę, leczenie zgodne z aktualną wiedzą i standardami, maksimum bezpieczeństwa, komfortowe warunki pobytu, a także przyjazną i miłą atmosferę sprzyjającą powrotowi do zdrowia.

Działania nasze mają zapewnić nieustanne pozyskiwanie nowych odbiorców usług medycznych, stały rozwój placówki, przy zapewnieniu jej efektywności ekonomicznej.

W ALDEMED pracujemy według naszego motta: "Wierząc we własną doskonałość będziemy niedoskonali - starajmy się wprowadzić optymalne rozwiązania w funkcjonowaniu przychodni".


Realizację powyższych celów zapewnić ma wdrożony System Zarządzania Jakością. Założenia przyjęte w polityce jakości obligują wszystkich pracowników ALDEMED do spełnienia wymagań prawnych, zapewnienia niezbędnych zasobów celem prawidłowej realizacji zadań oraz podejmowania działań w zakresie utrzymywania i doskonalenia Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z normą PN-EN ISO 9001:2015.

 

 

 

 

Nasza polityka opiera się na realizacji następujących celów:

  • Zapewnienie kompleksowej, profesjonalnej opieki w zakresie, zachowania, umacniania, przywracania i poprawy stanu zdrowia
  • Rozszerzanie wachlarza usług medycznych
  • Podnoszenie kwalifikacji personelu ALDEMED
  • Zaspokajanie potrzeb pacjenta indywidualnego i korporacyjnego poprzez dostarczanie rzetelnych, wiarygodnych wyników badań medycznych
  • Stałe podnoszenie na wyższy poziom jakości świadczonych usług zdrowotnych
  • Ciągłe doskonalenie skuteczności Systemu Zarządzania Jakością
  • Spełnianie wymagań prawnych, kontraktowych oraz wszelkich innych zidentyfikowanych wymagań wpływających na funkcjonowanie naszej placówki i zadowolenie wszystkich naszych pacjentów
  • Ugruntowanie wiodącej pozycji wśród placówek działających na rynku usług medycznych w naszym regionie


                              

 

                

 

 

 

System został wdrożony przy pomocy środków z Unii Europejskiej.


Tunel pod torami otwarty!

Ułatwienia dla pacjentów Filii Zastal

BTL EMSELLA

Zapraszamy na zabiegi nieinwazyjnego leczenia nietrzymania moczu

Zobacz wszystkie aktualności


qwqqq

Strona używa plików cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Dowiedz się więcej o Polityce Prywatnosci X