Aldemed Facebook
Aldemed EN Aldemed DE
CallCenter: 68 353 06 00

Polityka Jakości

POLITYKA JAKOŚCI ALDEMED CENTRUM MEDYCZNE Sp. z o.o.

Podstawą funkcjonowania ALDEMED Centrum Medyczne Sp. z o.o. jest świadczenie na rzecz pacjentów indywidualnych i instytucjonalnych usług medycznych na poziomie akceptowalnym przez klienta.

Zaspokojenie potrzeb i oczekiwań pacjentów wyznacza naszą filozofię działania, którą realizujemy poprzez rzetelne wykonanie świadczeń medycznych o wymaganej jakości, w sposób sprawny, kompleksowy, odpowiedni i przy spełnianiu wszelkich wymagań prawnych.

Dążymy, by znak firmowy ALDEMED Centrum Medyczne Sp. z o.o. kojarzony był ze świadczeniem usług medycznych wspartych i zgodnych z panującymi w przychodni i powszechnie uznanymi standardami oraz świadczył o naszej nienagannej opinii. Nasze wysiłki ukierunkowujemy, by być placówką nowoczesną, pracującą w oparciu o najnowsze osiągnięcia wiedzy medycznej, z zastosowaniem nowoczesnego sprzętu medycznego, gwarantując pacjentom bezpieczeństwo i komfort.

Szczególym obszqarem działalności ALDEMED jest wykonywanie zabiegów operacyjnych połączonych z pobytem pacjenta na oddziale szpitalnym. Zależy nam, aby pacjentom korzystającym z usług Szpitala ALDEMED zapewnić fachową opiekę, leczenie zgodne z aktualną wiedzą i standardami, maksimum bezpieczeństwa, komfortowe warunki pobytu, a także przyjazną i miłą atmosferę sprzyjającą powrotowi do zdrowia.

Działania nasze mają zapewnić nieustanne pozyskiwanie nowych odbiorców usług medycznych, stały rozwój placówki, przy zapewnieniu jej efektywności ekonomicznej.

W ALDEMED pracujemy według naszego motta: "Wierząc we własną doskonałość będziemy niedoskonali - starajmy się wprowadzić optymalne rozwiązania w funkcjonowaniu przychodni".

Realizację powyższych celów zapewnić ma wdrożony System Zarządzania Jakością. Założenia przyjęte w polityce jakości obligują wszystkich pracowników ALDEMED do spełnienia wymagań prawnych, zapewnienia niezbędnych zasobów celem prawidłowej realizacji zadań oraz podejmowania działań w zakresie utrzymywania i doskonalenia Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z normą PN-EN ISO 9001:2015.

Nasza polityka opiera się na realizacji następujących celów:

  • Zapewnienie kompleksowej, profesjonalnej opieki w zakresie, zachowania, umacniania, przywracania i poprawy stanu zdrowia
  • Rozszerzanie wachlarza usług medycznych
  • Podnoszenie kwalifikacji personelu ALDEMED
  • Zaspokajanie potrzeb pacjenta indywidualnego i korporacyjnego poprzez dostarczanie rzetelnych, wiarygodnych wyników badań medycznych
  • Stałe podnoszenie na wyższy poziom jakości świadczonych usług zdrowotnych
  • Ciągłe doskonalenie skuteczności Systemu Zarządzania Jakością
  • Spełnianie wymagań prawnych, kontraktowych oraz wszelkich innych zidentyfikowanych wymagań wpływających na funkcjonowanie naszej placówki i zadowolenie wszystkich naszych pacjentów
  • Ugruntowanie wiodącej pozycji wśród placówek działających na rynku usług medycznych w naszym regionie

     

System został wdrożony przy pomocy środków z Unii Europejskiej.

sponsorujemy


Aldemed UE Aldemed UE Aldemed PL Aldemed NFZ Aldemed Fair Play Aldemed ISO

Strona używa plików cookie (tzw. ciasteczek). Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.