MENU
medyczne call center
  • Polityka Jakości
EN DE

aldemed zielona góraPolityka Jakości

aldemed zielona góra aldemed zielona góra

 

POLITYKA JAKOŚCI ALDEMED CENTRUM MEDYCZNE Sp. z o.o.

 

Podstawą funkcjonowania ALDEMED Centrum Medyczne Sp. z o.o. jest świadczenie na rzecz pacjentów indywidualnych i instytucjonalnych usług medycznych na poziomie akceptowalnym przez klienta.

Zaspokojenie potrzeb i oczekiwań pacjentów wyznacza naszą filozofię działania, którą realizujemy poprzez rzetelne wykonanie świadczeń medycznych o wymaganej jakości, w sposób sprawny, kompleksowy, odpowiedni i przy spełnianiu wszelkich wymagań prawnych.

Dążymy, by znak firmowy ALDEMED Centrum Medyczne Sp. z o.o. kojarzony był ze świadczeniem usług medycznych wspartych i zgodnych z panującymi w przychodni i powszechnie uznanymi standardami oraz świadczył o naszej nienagannej opinii. Nasze wysiłki ukierunkowujemy, by być placówką nowoczesną, pracującą w oparciu o najnowsze osiągnięcia wiedzy medycznej, z zastosowaniem nowoczesnego sprzętu medycznego, gwarantując pacjentom bezpieczeństwo i komfort.

Szczególym obszqarem działalności ALDEMED jest wykonywanie zabiegów operacyjnych połączonych z pobytem pacjenta na oddziale szpitalnym. Zależy nam, aby pacjentom korzystającym z usług Szpitala ALDEMED zapewnić fachową opiekę, leczenie zgodne z aktualną wiedzą i standardami, maksimum bezpieczeństwa, komfortowe warunki pobytu, a także przyjazną i miłą atmosferę sprzyjającą powrotowi do zdrowia.

Działania nasze mają zapewnić nieustanne pozyskiwanie nowych odbiorców usług medycznych, stały rozwój placówki, przy zapewnieniu jej efektywności ekonomicznej.

W ALDEMED pracujemy według naszego motta: "Wierząc we własną doskonałość będziemy niedoskonali - starajmy się wprowadzić optymalne rozwiązania w funkcjonowaniu przychodni".


Realizację powyższych celów zapewnić ma wdrożony System Zarządzania Jakością. Założenia przyjęte w polityce jakości obligują wszystkich pracowników ALDEMED do spełnienia wymagań prawnych, zapewnienia niezbędnych zasobów celem prawidłowej realizacji zadań oraz podejmowania działań w zakresie utrzymywania i doskonalenia Systemu Zarządzania Jakością zgodnego z normą PN-EN ISO 9001:2015.

 

 

 

 

Nasza polityka opiera się na realizacji następujących celów:

  • Zapewnienie kompleksowej, profesjonalnej opieki w zakresie, zachowania, umacniania, przywracania i poprawy stanu zdrowia
  • Rozszerzanie wachlarza usług medycznych
  • Podnoszenie kwalifikacji personelu ALDEMED
  • Zaspokajanie potrzeb pacjenta indywidualnego i korporacyjnego poprzez dostarczanie rzetelnych, wiarygodnych wyników badań medycznych
  • Stałe podnoszenie na wyższy poziom jakości świadczonych usług zdrowotnych
  • Ciągłe doskonalenie skuteczności Systemu Zarządzania Jakością
  • Spełnianie wymagań prawnych, kontraktowych oraz wszelkich innych zidentyfikowanych wymagań wpływających na funkcjonowanie naszej placówki i zadowolenie wszystkich naszych pacjentów
  • Ugruntowanie wiodącej pozycji wśród placówek działających na rynku usług medycznych w naszym regionie


                              

 

                

 

 

 

System został wdrożony przy pomocy środków z Unii Europejskiej.


Praca

Zapraszamy do pracy pielęgniarki/pielęgniarzy

Aleksandra Krupa - psychodietetyk

 Profesjonalne doardztwo żywieniowe

Zobacz wszystkie aktualności


qwqqq

Strona używa plików cookies. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Dowiedz się więcej o Polityce Prywatnosci X